29 Ocak 2015 Perşembe

yolluk şarkılar - 2

Malum finaller, bütünlemeler derken sınavlar bitti ve yolculuk yaklaştı. Benim için yolculuk demek dinlenilecek şarkılar demek :). Hemen hazırladığım listeyi sizlerle paylaşayım (düşüre düşüre 21 şarkıya düşürebildim). Listede herhangi bir derecelendirme yok alfabetik sıraya göre yazdım.

1) bandista - her şeyin şarkısı
2) Büyük Ev Ablukada - Olanla Olunmaz
3) Direc-t - Ama Sen
4) Direc-t - Hasret
5) Erkan Oğur & Yavuz Çetin - Dünya
6) Haluk Levent - Anlasana
7) Kaç Canım Kalmış - Kafamı Hissetmiyorum
8) Kurban - Lambaya Püf De
9) Malt - Olmaz
10) Moğollar - Yolum Seninle
11) Mor ve Ötesi - Yaz Yaz Yaz
12) Multitap - Yalnızlık Ömür Boyu
13) Necati ve Saykolar - Fırtına
14) Nejat İşler - Ah
15) Peyk - Yol
16) Pinhani - Dön Bak Dünyaya
17) Siya Siyabend - Güzelliklerden Payını Almayanlar
18) Şebnem Ferah - Ben Şarkımı Söylerken
19) Üçnoktabir - Dediler ki
20) Yasemin Mori - N'olur N'olur N'olur
21) Yaşar Kurt - Güneş Kokusu

İsterseniz listeyi buradan indirebilirsiniz.(Yükleme tamamlandığında link eklenecek). İyi dinlemeler, iyi seyahatler efenim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder